ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ:ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΥΚΟΣ

ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ:ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΥΚΟΣ
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ:ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΥΚΟΣ

Σάββατο 31 Δεκεμβρίου 2011

Ευχές παιδιών για το 2012

Μια δασκάλα ζήτησε από τους μαθητές της να γράψουν ευχές. Τα αποτελέσματα σοκάρουν ακόμα και τον πιο ψύχραιμο.


Ας δούμε μερικές από αυτές και θα καταλάβουμε πως η κυβερνητική αναλγησία εξαφάνισε την παιδική αθωότητα και ξεγνοιασιά, φορτώνοντας τα παιδιά με άγχος, ανασφάλεια και φόβο για το μέλλον τους.



“Θέλω να κάνω μια ευχή να πετύχει γιατί αυτό θέλουνε όλοι εκτός από τους πολιτικούς. Θέλω να βγούμε από αυτό τον κλοιό της χρεοκοπίας γιατί αν συνεχιστεί αυτό εγώ δε θα βρω δουλειά και να βγούμε από την κρίση, αυτό θέλω ολόψυχα.”

“Η ευχή που θα κάνω είναι να έχει όλος ο κόσμος υγεία και να καταφέρει ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ να βγει η Ελλάδα από το χρέος.”

“Η νέα χρονιά θέλω να μην υπάρχει αυτό το οικονομικό πρόβλημα και η ανεργία στην οικογένεια μου με αποτέλεσμα να είναι όλοι χαρούμενοι.”

“Να σωθεί η Ελλάδα.”

“Να πάνε όλα καλά ΜΟΝΟ για τους ΚΑΛΟΥΣ ανθρώπους που είναι άνεργοι.”

‘Να ξεπεράσουμε την κρίση και να ζούμε όπως μας αξίζει.”

“Να ξαναγίνουν χαρούμενοι οι άνθρωποι.”

“Θέλω να μην υπάρχει άλλη φτώχεια.”

‘Θέλω να βγει η όμορφη χώρα μας από την κρίση και να προοδεύσει. Επίσης να μείνουν οι γονείς μου στη δουλειά.”

“Εύχομαι η χώρα μου να βγει από αυτή την κατάσταση και ο πατέρας μου να βρει δουλειά.”

“Να φύγω και να πάω στην Αμερική.”

“Να αλλάξει η κατάσταση για να μπορούμε ξανά κι εμείς οι νέοι να ελπίζουμε.”

‘Να αντέξει όλος ο κόσμος και περισσότερο η οικογένεια μου αυτές τις δύσκολες μέρες που θα έρθουν στην Ελλάδα με τον καινούργιο χρόνο. Εύχομαι τα πράγματα να αλλάξουν και να μη μείνουμε στο δρόμο.”

"Θέλω να φύγει η οικονομική κρίση και να υπάρχει δουλειά.”

“Εύχομαι το 2012 να είναι ευτυχισμένος χρόνος και να γίνουν όλα καλά και να γυρίσουν όλοι στις δουλειές και να μη μείνει κανένας άνεργος.”

“Ένα παλτό.”

“Θέλω να βρω μια καλή δουλειά για να βοηθήσω την οικογένεια μου.”

“Με ένα τρόπο, ας πούμε μαγικό να ξαναγίνουμε καλά από αυτά τα προβλήματα στην Ελλάδα και στην οικογένεια μου.”

“Ο Θεός να μας βοηθήσει να αντιμετωπίσουμε αυτή την κατάσταση με θάρρος.”

“Να ήταν όλα καλύτερα με την κατάσταση στην Ελλάδα.”

“Θέλω να βρούνε οι γονείς μου δουλειά και να πηγαίνει ο αδερφός μου καλά στο πανεπιστήμιό του.”

“Να τελειώσει αυτή η κατάσταση στην Ελλάδα.”

“Να φύγει η οικονομική κρίση.”

“Να έχουμε μια καλή Ελλάδα χωρίς κρίσεις γιατί έτσι χωρίς λεφτά δεν μπορώ να προσαρμοστώ.”

“Η κρίση καταπιέζει όλους τους ανθρώπους γι αυτό να φύγει.”

“Η Ελλάδα να ξαναγινεί ΕΛΕΥΘΕΡΗ.”

“Ο πατέρας μου κι ο αδερφός μου να βρούνε δουλειά.’

“Να μην υπάρχει γκρίνια για τα λεφτά στο σπίτι μου.”



1 σχόλιο:

KL είπε...

Από μικροι στα βάσανα.